Schimbare Administrator - Adaugare Administrator
Depunerea dosarului împreună cu documentele necesare în vederea schimbări/adăugării unui administrator al societății se face la Registrul Comerțului de la sediul societății.
Scrie-ne: Vreau Modificare Administrator!
Schimbare Administrator - Adaugare Administrator: Documente necesare
Pentru a înregistra la Registrul Comerțului schimbarea administratorului ai nevoie de un dosar care să cuprindă:
✓ Cerere de înregistrare
✓ Hotărârea generală a asociaților/decizia asociatului unic prin care se decide modificarea Actului Constitutiv;
✓ Actul Constitutiv actualizat;
✓ Declarație pe proprie răspundere a noului administrator;
✓ Specimenul de semnătură al noului administrator;
✓ Copie certificat de înregistrare;
✓ Carte de Identitate;
Schimbare Administrator - Adaugare Administrator: Cât durează?
Procedura de schimbare/ adăugare administrator durează aproximativ 3 zile lucrătoare din momentul în care dosarul este pregătit pentru depunere la ONRC.
Schimbare Administrator - Adaugare Administrator: Cât costă?
Onorariul avocațial pentru schimbare/adăugare administrator la Registrul Comerțului este în cuantum de 600 lei, odată cu semnarea contractului de asistență juridică beneficiezi de:
✓ Consultanța juridică din partea unui avocat specializat în drept comercial;
✓ Redactarea si depunerea documentelor necesare la Registru Comerțului, respectiv declarațiile pe proprie răspundere necesare, hotărârile societății, actualizare act constitutiv;
✓ Asistență sau reprezentare în fața Registrului Comerțului.
✓ Echipa noastră de avocați specializați în drept comercial poate fi partenerul tău de încredere pentru parcurgerea oricărei proceduri în fața Registrului Comerțului.
Scrie-ne: Vreau Modificare Administrator!